Είναι ν’ απορεί κανείς με κάποιους κατ’ όνομα «αριστερούς επιστήμονες», οι οποίοι ακόμη και σήμερα δεν μπορούν να αποβάλουν αριστερές ιδεοληψίες και αγκυλώσεις, με αποτέλεσμα να συμπεριφέρονται τόσο άτοπα σε θέματα που ούτε καν τα γνωρίζουν, αλλά ούτε έχουν τις μαρτυρίες εκείνες, ώστε να δικαιολογούν την κάθε βλακεία, την κάθε ανοησία που εκστομίζουν.
Είναι ν’ απορεί κανείς με κάποιους κατ’ όνομα «αριστερούς επιστήμονες», οι οποίοι ακόμη και σήμερα δεν μπορούν να αποβάλουν αριστερές ιδεοληψίες και αγκυλώσεις, με αποτέλεσμα να συμπεριφέρονται τόσο άτοπα σε θέματα που ούτε καν τα γνωρίζουν, αλλά ούτε έχουν τις μαρτυρίες εκείνες, ώστε να δικαιολογούν την κάθε βλακεία, την κάθε ανοησία που εκστομίζουν. Πολλές είναι οι φορές που εκφέρουν μια γνώμη, η οποία δεν έχει καμία ιστορική υπόσταση, έτσι, για να αναιρέσουν την καθολικά επικρατούσα άποψη. Μάλιστα μια γνώμη που έχει αξία γι αυτούς, μόνο και μόνο γιατί είναι αντίθετη από το ήδη αποδεκτό.
Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο τώρα τελευταία να έχει ξεχειλίσει για τα καλά η ανακρίβεια, ο εντυπωσιασμός, η προκλητικότητα και γιατί όχι, η εσωτερική βρωμιά κάποιων, οι οποίοι με τις ανιστόρητες τοποθετήσεις τους, προσβάλουν την οικογενειακή τοπική εθνική ιστορία και τα βιώματα ανθρώπων συγκεκριμένων γεωγραφικών περιοχών.
Πιο παλιά είχαμε την Ρεπούση με την ασυνέχεια του γένους των Ελλήνων και τον συνωστισμό στα παράλια της Σμύρνης. Τώρα τελευταία εμφανίστηκε, ο τελείως άσχετος με το αντικείμενο Φίλης να υποστηρίζει με τις «επιστημονικές» του απόψεις ότι δεν υφίσταται η γενοκτονία των Ποντίων. Και πολύ πρόσφατα μας προέκυψε ο Λιάκος ο οποίος χωρίς ίχνος ντροπής παραλλήλισε τους Έλληνες Μακεδονομάχους, με τους σύγχρονους τζιχανιστές.
Ο «πολύξερος» Λιάκος, ο οποίος σέβεται την ιστορία όλων των άλλων εκτός των Ελλήνων, ταυτίζει τους αγωνιστές του Μακεδονικού αγώνα, με τους τυφλωμένους από φανατισμό και αγριότητα τζιχανιστές. Ταυτίζει «ο απροσδιόριστος» αυτός άνθρωπος, όλους αυτούς που δώσανε τα πάντα σε έναν απελευθερωτικό αγώνα που στρεφόταν κατά ενός κράτους κατακτητή, με όλη αυτή τη φρικώδη επέλαση όλων αυτών που σφάζουν οποιονδήποτε δεν ταυτίζεται μαζί τους.
Σ’ αυτόν τον ακραίο πολιτικά, τον αρνητή της ιστορίας και εθνομηδενιστή Λιάκο, με τις ανθελληνικές εξάρσεις, σ’ αυτόν που χαρακτήρισε ουσιαστικά εγκληματίες τους Μακεδονομάχους, συγκρίνοντάς τους με τους τζιχανιστές και τις θηριωδίες τους, σ’ αυτόν ο υπουργός Παιδείας ανέθεσε καθήκοντα προέδρου της επιτροπής για την «αναμόρφωση» του εκπαιδευτικού συστήματος. Τον τοποθέτησε ο Φίλης επικεφαλή για την αναθεώρηση του προγράμματος των σχολικών βιβλίων.
Ναι, τον Λιάκο επέλεξε ο υπουργός. Επέλεξε αυτόν, ο οποίος όλους αυτούς που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν, που βάλανε σε δεύτερη μοίρα τα παιδιά τους, τις γυναίκες τους και όρθωσαν τα στήθη τους στους Βούλγαρους κομιτατζήδες, οι οποίοι προσπαθούσαν να καθυποτάξουν το ντόπιο ελληνόφωνο πληθυσμό, αυτούς ο Λιάκος τους χαρακτήρισε τζιχανιστές.
Και εδώ μπαίνει το ερώτημα. Ο Ελληνικός λαός που επέλεξε τον ΣΥΡΙΖΑ, που επέλεξε αυτούς τους ανθρώπους αυτά πιστεύει; Οι Μακεδόνες που τους ψήφισαν αυτές τις ιδέες έχουν για τους προγόνους τους, παππούδες – προπαππούδες, που συμμετείχαν στον Μακεδονικό Αγώνα; Όχι βέβαια. Γι αυτό, αυτή η επιχείρηση που έχει στηθεί για το γκρέμισμα της Ελληνικής Ιστορίας, από Φίληδες- Λιάκους- Ρεπούσηδες δεν θα περάσει. Δεν θα περάσει, γιατί είναι προφανές ότι πίσω από τη δήθεν επιστημοσύνη τους κρύβεται σαφέστατα ανθελληνισμός που σκοπεύει σε αφελληνισμό.
Υ.Γ. Οικογενειακώς αισθανόμαστε προσβεβλημένοι, γιατί ως Μακεδόνες στην οικογενειακή μας ιστορία έχουμε – έχω- παππού Μακεδονομάχο που αγωνίστηκε, όπως πάρα – πάρα πολλοί άλλοι, για το αυτονόητο: την εθνική αυτοδιάθεση. Επομένως όλοι αυτοί οι ανάξιοι με τις βρωμώδεις απόψεις, το λιγότερο που τους πρέπει είναι να τεθούν στο περιθώριο.
Αδάμος Ευαγγέλου